Stormvarning

Jag satt och kollade på Stormvarning orkanstyrka 6 med lillebrorsan nu.
Det var fasen bra :D, jag kollade på halva första delen i tisdags också.
Lillefjanten tyckte det var jättespännande och frågade massa om vad som hände och om det kunde hända här.
Då berättade jag lite, för han hinner ju inte med att läsa all text alltid och kan ju inte engelska så bra!
Men det gick bra, jag tycker det är jättekul att kolla på film med honom. För att vara så pass liten, visst han är 10 men det är ingen vuxen man inte :p. Men han är riktigt smart, ställer så otroligt smarta frågor som jag ens aldrig skulle komma på. Han är mitt lilla geni <3

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Innan 12 för första gången detta lov, har alltid blivit runt 01-02 men nu jävlar!
Och imorgon blir det grönan med älsklingen för att se sthlm live :), det blir super!

Sov så gott and keep reading my blogg ;)
2007-07-26 @ 23:14:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: M

Åh vad kul med grönan! hoppas ni får det kul!

2007-07-27 @ 08:20:53
URL: http://rosadamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback