Today for you, tomorrow for me

Jag har nyss sett klart på RENT.
Gud så jag älskar den filmen, den är så jäkla bra.

När man sett klart den så sitter man där alldeles .. tom.
Man har egentligen miljoner känslor men vet inte vart man ska göra av dem. Och det får den effekten att man känner sig tom. Iallafall så gör jag det. Och just nu så har jag itne tid att visa känslor, ska alldeles strax iväg och jobba.

När jag ser liknande filmer som denna så inser jag hur jäkla bra jag har det.
Jag har någonstans att bo, jag har inte Aids eller någon annan dödlig sjukdom.
Jag har en hel familj, pojkvän och vänner som älskar mig och som jag älskar.

Jag är glad att jag är jag och lever där jag lever.
Punkt slut.
2007-07-20 @ 15:25:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback