Tröstshopping

Igår kväll när jag inte mådde bra så kollade jag lite på megastore.se och så beställde detta, jag tröstshoppar istället för äta. Undra egentligen vad som är bäst i längden. Mitt beteende är inte bra för plånboken precis:

image433 Man måste ju bara äga en Spice Girls skiva och eftersom jag inte gjorde det när jag dyrkade dem så fick det bli nu istället. Nostalgi på hög nivå :) 79kr

image434 En av de bästa filmerna genom tiderna! Äntligen ska den bli min för bara 75 kr.

image435 Verkar vara en bra bok, har suktat efter den länge nu. Blev min för bara 35 kr.

image436 Och så min efterlängtade tredje bok. Nu måste jag bara köpa den fjärde sedan också!
Jag har letat efter denna länge men i bokaffärer kostar den ca 199 kr, medans den här kostar 39 kr. Svårt val va? ;)

Om en vecka ungefär är detta mitt.
Jag mår alltid bättre av lite shopping! :)
2007-07-29 @ 16:51:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback