Varför kan inte sommaren komma på riktigt?

Hej på er!

Jag kom hem sent inatt så orkade inte sätta mig här igen. Iallafall så var jag hos Antonia på lite kalas igår. Det var trevligt med mycket prat och god tårta :).
Jag hade jobbigt nog mensvärk hela kvällen men den försvann när vi åt :S, för att sedan komma tillbaka.
När jag kom hem så gick jag och la mig och då koom den tillbaka så låg och tröck en kudde mot magen tills jag lyckades somna. Nu på morgonen hade jag också ont tills jag åt :S, då försvann det. Vad kan det bero på? Ska jag behöva äta hela tiden för att itne ha ont? Verkar ju helt sinnesjukt. Jag är sån också som inte tar värktabletter för jag tycker inte att sånt fungerar på mig.
så får väl skylla mig lite själv? Idag har jag iallafall träningsvärk i hela magen och nedre delen av ryggen.

Vädret vet inte riktigt vad det vill. Imorse vaknade jag till vid 9 och kollade ut och då var det jättefint och det var det även när jag gick upp vid halv 11, men nu så är detmolnigt och halv mulet på sina ställen, men solen bryter fram ibland. Men det känns inte som något solningsväder så jag solar solarium senare ikväll istället.

Jag tycker det är sjukt att det är 20 juli och brännan är nästintill osynlig.
Förra året vid den här tiden var jag brun som en kokosnöt ungefär. Man såg skillnad på mina bikinilinjer som vanilj-choklad ungefär. Så sjukt hur olikt det kan vara bara från en sommar till den andra.

Aja, nog tjötat.
Nu ska jag kolla på Rent som jag lånade av Antonia igår :)
2007-07-20 @ 12:42:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback