varför är söndagarna alltid så gråa?

God morgon!

Idag är det en vanlig, grå söndag.
Men jag är ledig idag vilket känns skönt. Mina knän har börjat säga ifrån ordentligt.
Behöver skaffa ett par bra skor att stå och gå mycket i. Mina "FoppaTofflor" verkar inte vilja fungera för mig, även fast de är sköna.  Har ni några tips på bra skor?

Idag klockan fyra så ska jag och pappa på kurs för att få börja övningsköra.
Så efter idag sen när alla papper är fixade så kommer jag ut på vägarna ;).

Men innan dess måste måste måste jag skriva klart svenskan.
Det finns inga men.. eller jag gör det senare.
Imorgon bitti ska den vara inlämnad! End of story..

Men först av allt blir det frukost så jag orkar med dagen.
2007-10-21 @ 10:58:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback