Skolarbeten skrämmer livet ur mig ärligt talat.

Hej hopp!

Jag vet vad jag behöver göra idag.
Plugga, ja ni hörde rätt!
Jag är inte den personen som frivilligt sätter mig med en skolbok. Det är en stor fobi jag har.
Skolarbeten skrämmer livet ur mig ärligt talat.
Men vill man gå ur skolan med hyfsade betyg så måste man någon gång övervinna sina rädslor.
Iallafall för en kväll någon gång i månaden.

Jag har nämligen massor som behöver bli klart.
Usch, får ont i själen bara att tänka på det.
För att inte tala om hur det känns med paniken.
Det är som sagt en stor fobi jag har.

Jag återkommer senare!
Sålänge kan ni hålla tummarna för att jag tar mig igenom detta helskinad.
Ni får även ge bra tips på hur man pluggar på bästa sätt. Min hjärna har en tendens att inte ta in ett skit och då sliter jag förgäves. Så tips är varmt välkommna! :)
2007-09-12 @ 18:08:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback