varför ska jag alltid vara den som hör av mig?

Idag känner jag mig ensam!
Jag har inga planer vilket kan vara skönt och är skönt.
Men jag vill inte vara ensam.

Jag har en pojkvän men ändå känner jag mig ensam.
Jag har vänner men ändå känner jag mig ensam.


Men varför ska jag alltid vara den som hör av mig?
Jag är trött på det, då är jag hellre ensam en dag eller två.

När jag är ensam så tänker jag mycket på vad jag vill och så.
Det kanske är bra ändå. Men det är inte roligt!

Men det är vad det är.
Ni som vill träffa mig vet vart jag finns!
2007-09-01 @ 12:48:37 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

hej !
Du har helt rätt att det är alltid en som ringer till dom andra och söker kontakt men låt bil ett tag så kommer dom om du är vänner och pojkvän att höra av sig till dej men du vet att jag alltid finns här kram

2007-09-01 @ 16:50:14
Postat av: Julia

Vi började i onsdags typ, och kör på med 50% i alla fall, men det kommer (:

2007-09-01 @ 18:08:40
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Ja, det är så jobbigt!
Det är alltid likadant!
Jag gör inte det längre, ska ine göra det alls.
Så ska vi se vad som händer. Jag får skaffa mig nya vänner helt enkelt..
:)

2007-09-01 @ 21:31:11
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Erica,

Jag vet inte om jag hörde av mig till dig innan eller efter du skrev det här inlägget, men jag vill i alla fall leka med dig på onsdag :).

2007-09-02 @ 09:27:29
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback