skärgårdsdagarna!

Godmorgon!

Hoppas ni alla sovit gott och vaknar upp till en solig dag som jag!
Nu i helgen är det skärgårdsdagarna här och det måste nästan kollas upp. Det brukar vara lite "marknadsstånd" och lite uppträdande och sånt.

Om ett tag ska jag träffa Antonia för en sväng på stan. Jag kollade på en klänning för några dagar sedan och har inte kunnat sluta tänka på den, då måste jag väl ändå köpa den? Eller hur? Vi ska även ta en vända i cancermaskinen, härligt!

2008-08-30 @ 10:48:05 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Det var inte någon ostindiefarare på den bilden xD ;) hahaha

2008-08-30 @ 15:27:08
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback