allvarlig bloggtorka!


Hej på er!

Min blogg lider av en allvarlig bloggtorka. Jag har bara mig själv att skylla när det gäller tappade läsare, min blogg är så ointressant och ja TRÅKIG! Men så är det, ibland funderar jag på att ta bort den helt och hållet. Men det vill jag samtidigt inte, det är skönt att ha den. Att skriva av sig om man känner för det, eller bara skriva en massa strunt. Det är också skönt att logga in i en värld där man kan läsa favoritbloggarna och kommunicera med andra bloggare.

Idag ska jag träffa Anna för första gången sedan jag kom hem från Greece. Vi ska gå och äta kinamat och prata skit om allt möjligt. Ska bli jättekul :)

Vad gör ni för skoj idag?

2008-06-22 @ 14:18:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

nä ta inte bort bloggen :/

jag gör ingenting idag eftersom det är söndag, haha.

2008-06-22 @ 14:31:29
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Louise

Men Mojsan, det viktiga är inte läsarna ;P hahaha.. ^^ Dessutom har du den bästa läsaren av alla, MOI! ;D tihihi ^^



Jag läser varja dag, även om där inte är något nytt. Då läser jag gamla inlägg ;P höhöhöhö.



2008-06-22 @ 16:43:23
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: huge

Hej My



fortsätt blogga du och kul att du är ute och röjer runt kul men jag hoppas du ser upp så du åker på någon sjukdom som ingen vill ha kramar och pussar

2008-06-22 @ 19:07:15
Postat av: Marie

BRA! :) det är roligt att läsa din blogg.

vad har du gjort idag?

ja, jag håller med, söndagar suger :( haha

2008-06-22 @ 19:47:44
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback