utgång bland de vita mössorna!


Hoppas ni alla har en bra dag i värmen. Gud, så varmt det varit idag. Varmaste dagen hittils och tydligen ska det bli varmare under helgen och för mig och Tessan blir det varmt nästa vecka när vi ligger på en strand på rhodos med en drink i ena handen! Lät inte det helt underbart?

Om en liten stund ska jag bege mig hem till Tessan innan vi åker vidare mot den stora staden där det blir utgång för hela slanten ikväll! Vi får se om vi hittar något bra ställe att gå ut på. Vi får även se om vi lyckas hålla ihop hela kvällen bland alla vita mössor som vimlar runt idag! Men det måste vi.

Nej nu ska jag fortsätta göra mig iordning.
Ha en toppenkväll allesammans!
2008-06-05 @ 18:11:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback