vuxenpoäng!

Hej på er gott folk!

Kan man bli annat än glad när vädret ute är helt underbart? Solen lyser starkt och det finns inte ett moln på himlen. Visserligen är det riktigt kallt ute, men det är ju trots allt bara mars och sålänge solen skiner så är jag nöjd!

Nu är jag hemma med lillbrorsan så ska alldeles strax göra mat till oss (Vuxenpoäng, haha!) . Det blir chicky bits och ris efter ett långt övervägande imorse, haha! Vad får ni till middag?

image1542

Nej nu blev jag hungrig!
Tjingeling
2008-03-04 @ 16:55:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Samma här, jag blir också kock ikväll. Haha, fast jag fixar något enkelt, makaroner och köttbullar typ. haha ^^ xD

2008-03-04 @ 17:06:12
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback