13 september

God morgon!

"Idag är det ingen vanlig dag för idag är det mosters födelsedag, Hurra hurra hurra!" Grattis världens bästa moster <3
Idag blir det födelsedagsfirande hos moster i Nyköping så jag och mamma ska ta bilen och brumma ner dit om ett tag. Det ska bli skönt att åka bara vi två faktiskt. Lyssna på vilken musik vi vill och skrika med till texten! När guysen är med blir det gnäll på att vi har dålig musik och att vi inte kan sjunga!

Ikväll joinar mina flickor mig hemma för en filmkväll! Även lillskiten kommer nog sitta med ett tag. Mamma och pappa ska på fest hos några kompisar så jag har jour ikväll men det ska nog gå bra!

Nej nu måste jag göra mig iordning!
Ha en bra dag!
2008-09-13 @ 10:02:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

låter trevligt. hoppas du f¨år en trevlig kväll =D

2008-09-13 @ 19:04:37
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback