07-04-09

För precis 30 minuter sedan så gick jag upp ur sängen och ut ur mitt rum, kollade ut genom fönstret i vardagsrummet och vad ser jag? Jo, SNÖ. Jag tänkte "Vadå snö? Någon måste skämta med mig!" Men nej, alldeles riktigt det är 1 dm SNÖ ute. Och det snöar också. Det är ju för fan vår, nionde april eller har jag missat något? Det måste jag väl ha gjort? Ser jag kanske i syne? Nej det gör jag inte, det är snö där ute. I massor.
Jag hatar snö!! Jag blir seriöst deprimerad av det. Speciellt nu när det är? vår..
Nu blir det bara till att ta fram vinterkläderna igen, jag som lagt ner så mycket pengar på vårkläder, vårskor..
Ahhh, jag är så arg. Hur fan? snö? Nej det kan inte vara sant..
Kommer det nånsin bli sommar? :/

22:08

Dagen idag blev bra ändå!
Snön håller på smälta, det mesta på framsidan är borta! Känns bra!
Tar inte fram vinterkläderna iallafall, det är ju vår!
Iallfall, så var vi hemma hos mormor & morfar idag. Min moster var där och hennes nya pojkvän,
han var väldigt trevlig. Väldigt social vilket är bra! Jag hade det bra :), vi åt god mat och pratade om allt möjligt!

Sen skulle mamma skjutsa hem brorsrona så då följde jag med för jag skulle träffa älsklingen som kom hem då ungefär . Så vi åkte hem och jag gick över till honom. Gud så glad jag blev av att se honom! Har saknat honom så mycket!! Vi gick ner till hans rum och bara låg och myste och pratade. Han är bäst! Han gör mig lycklig!!!  Jag älskar honom obeskrivligt mycket!! Åhh..   Vi kollade även på Nile City , så jävla kul! Haha.
Nä nu ska jag nog runda av här, ska upp tidigt imorgon tillbaka till skolan igen :/. Har inte varit där på 3 veckor. Hade först praktik 2 v, sen påsklovet nu. Så det känns inte direkt kompis att gå tillbaka dit, men det går nog bra.

En sak till, jag har kommit på mig själv med att sitta och tänka på vad jag ska skriva här. Senast nu när jag plattade håret, då satt jag och tänkte på massa jag ska skriva. Men självklart blir det inte det jag tänkt som skrivs. Det glöms bort eller läggs bara undan ett tag. Kanske kommer sen, vem vet?

2007-04-09 @ 10:01:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback