07-04-15

Vaken tidigt idag igen, halv 8 vaknade jag första gången, men inte tänkte jag gå upp då. Nejnej, så låg kvar i sängen tills 9, då jag gick upp och satte mig här!
Jag ska träffa Erica om 1 och en halv timme! :)
Det är lika härligt väder idag som igår! Wei. Efter vi varit ute och gått ska jag sätta mig på framsidan och sola lite innan vi ska till kusinerna!

Vet inte om jag kommer hinna träffa M idag. Han ska till Haninge med sin familj, sen är ju jag borta. Jag kommer väl hem 19-20 någonting, kan kanske träffas snabbt. Jag behöver få mina nycklar! Menmen, det löser sig :)


Jag skriver senare ikväll,
Ha en bra dag ute i solen! :)
2007-04-15 @ 09:27:28 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback