07-04-25

Goddagens!

Idag har det vart fint väder, jätteskönt!!
Hade sovmorgon också, men inte hjälpte det. Hur trött som helst, ville bara lägga mig och då. Världens mensvärk har jag haft hela dagen också :/

Haha, på idrotten idag så hade vi Yoga utomhus:p Det var ganska skönt, man blev faktisk avslappnad. Det dåliga var att vi var ju på gräs så jag blev alldeles allergisk, nös och det kliade i näsa och ögon. Och så fick jag som röda fläckar på armarna, men de är borta nu som tur är! :)

Jag var hos M ett tag innan han gick till sin träning. Vi såg 2 avsnitt av Hipp Hipp. Det är verkligen inte min humor, inte kul alls. Tror det var en enda sak jag log lite åt inte mer. Usch! Men fick träffa honom lite iallafall <3

Nu ska jag se på vänner och äta jordgubbar <3
Skriver mer sen!

2007-04-25 @ 18:53:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback