Sparkling diamonds

Nu har jag kommit in igen!
Just då tittar solen fram. typiskt! Vädret har humörsvängningar! Först är det sol, sen blir det moln och mulet så man tror det ska börja regna. men nej då blir det sol igen och så fortsätter det!

Jag och Erica var iallafall nere i centrum och solade :). Sedan kollade vi på Lindex, Euro sko och Tosino!
Efter det gick vi till priskrossaren och sen till Lidl och sist kvantum där vi köpte glass och godis!
Lite motion blev det iallafall :)

Nu ska jag se på Mean girls..Var länge sen, den är ganska kul har jag för mig?
Får se vad jag tycker efteråt :P

Idag ska vi grilla :D, kyckling! Yummie..

Lateeer!
2007-04-28 @ 16:50:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Vi får sola igen snart :)

2007-04-28 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback