Utedag!

Har kommit hem igen nu efter att ha vart ute med Antonia, det var trevligt! Vi gick till centrum där vi gick in på Lindex och sen Euro sko där vi prövade massa skor, jättefina :), jag blev runt 1.80 i de flesta :), kändes bra faktiskt!
Sen så köpte vi glass på konsum och gick sedan vidare till Lidl där jag köpte popcorn och chips till kvällen, sen gick vi tillbaka till centrum och handlade dricka och godis på priskrossaren! Sen satt vi ett tag på banantorget och så tog vi lite kort, kommer längre ner här ;).

Det blåser jättemycket ute och det blir då ganska kallt, men i solen är det skönt! :)
Vi kollade också på Korten som sitter i ett skyltfönster med bebisar från barnbildstävlinge där mitt kusinbarn kom tvåa, men där står han som etta med fel namn! Han heter Melker men där står det Arvid som kom etta, men dom har satt korten på fel plats :p, men min lilla Melker skulle lätt kunna ha vunnit, finns ingen sötare än honom!!

Nu ska jag fixa lite bilder, göra dom lite mindre och sen ska jag se om mamma behöver hjälp med något, hon gör maten till ikväll ;)!

Ha det bra! Skriver senare igen!

En bild på banantorget och en på oss:

 

2007-04-21 @ 16:21:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Jörgen

Check out THE GUIDE! :-)

2007-04-22 @ 00:32:38
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback