Dumma väder, dumma rygg

Godmorgon där ute!

Jag hade ställt mobilen på 10.00 och hoppades på fint väder. Men klockan ringde och vädret är mulet. Jag blir så less, varför varför kan inte vädret vara lite snällt ?
Men jag gick upp ändå, vill inte sova bort min lediga dag inte :).

Jag somnade inte förren runt 4.. Har så ont i ryggen, kan knappt röra mig och när jag sitter still gör det ändå ont.
Det är värre än igår nu! Fyfan. Vilken tur att jag är ledig idag, hade inte klarat av att jobba. Får bara hoppas att det gått över iallafall lite till imorgon.

Menmen.
Eftersom det inte är fint väder som jag ville så blir det inte sol och bad. Så då får vi se vad dagen har att erbjuda, hehe.

Men först nu blir det alvedon och frukost!
2007-08-13 @ 10:16:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

nej men usch! det är inget kul att ha ont i ryggen :/ lider med dig! har du skadat dig av att gjort ngt särskillt?

2007-08-13 @ 22:59:38
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback