jag kunde gå i utan att bli steril

Klockan är nu 17.54 och jag sitter återigen framför datorn, haha.
Kom hem för 1, 5 timme sedan ungefär. Jag och älsklingen var ju som skrivet nere på nicksta och solade.
Men jag badade lite också, det var varmt i vattnet :O. Inte sådär som det varit tidigare under sommaren, nu kunde jag gå rakt i utan att blir steril.

Det är skönt att bara komma iväg några timmar. Inte bara sitta hemma framför tvn eller datorn!
vi hade det mysigt, låg på en varsin handduk och höll varandra i handen samtidigt som vi pratade om allt möjligt.
hoppas det blir fler såna här dagar innan skolan börjar igen på tisdag! Bara en vecka kvar nu.

Ikväll är det allas favoriter (iallafall mina) Gilmore Girls!

Jag är hemma ensam med lillebror nu, de andra är i Husby där den andra brodern har hockeyträning!
Så de kommer hem vid 11 ikväll nånting.
Lillfjanten är ute och leker med kompisar nu och lär vara det någon timme till, skönt.
Slippa höra honom hela tiden, haha. Han pratar verkligen hela tiden. Visst är det kul, men det blir lite jobbigt för öronen efter ett tag.

hmm..
Undra vad jag ska göra nu?

2007-08-14 @ 18:01:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

min yngre bror är femton (två år yngre än mig) och min äldre är tre år äldre än mig.
Den yngre kan vara snäll och vi hade fin kontakt för några år sedan.
Men den äldre, han är alltid elak. Men jag har svårt att ta åt mig av hans pikar, tycker ju att han är en looser som bor kvar hemma då han är tjugi ^^,
Det är jobbigt att saker ändras, särskillt mellan syskon. Man hör ju alltid att "det är vikitgast att hålla sams med dom för dom finns alltid till hands" men jag börjar få svårt att tro
det.

2007-08-14 @ 20:55:15
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback