Sleep tight in the night

Or something.
Oj så många kommentarer jag fått :O, fixar dem imorgon! Orkar inte godkänna och svara nu, är för trött.
Min mage och rygg dödar mig och jag är alldeles kallsvettig och yr. Det blir bara värre känns det som :/, ska verkligen försöka komma iväg och kolla upp det nu!

Träffade älsklingen ikväll och för första gången på några dagar är det bra mellan oss.
Känns det som iallafall och jag hoppas det fortsätter så nu! Mer bråk orkar jag inte..
Jag älskar dig Mattias <3

Det har inte blivit så mycket skriva idag. Har varit ute på ballej hela dagen!
Solade även några timmar, det var nog sommarens finaste dag idag! :)

Nu blir det sängen för min del.
2007-08-02 @ 00:42:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback