23 juli

Godermorgon!

Jag har varit vaken från halv 10 :/, känns lite surt .
Men grejen är att jag kanske var tvungen att rycka ut till jobbet en timme eller två nu på förmiddagen då två personal kanske inte han dit. Han skulle ringa vid 10 och om inte så¨behövde jag inte komma..
Och och och, han ringde inte :D, Så nu är jag helt ledig fram tills nästa torsdag, 10 hela dagar att göra vad jag vill :D TJOHO!

Visserligen började inte min första lediga dag något vidare.
Jag vaknade till vid 03.22 (kommer ihåg klockslaget ;)) och kollade då mobilen där jag hade ett nytt sms.
Det var från älsklingen, första livstecknet på en vecka. Han skrev att han kommit hem tidigare men att Jocke (som han varit hos) också var med?! Jag hajjade inte riktigit allt som stod. Han frågade också om jag ville träffas när han åkt hem igen.
Jag blev inte så glad som jag trodde att jag skulle, kände mig mest konstig.
Jag vet inte, det var något med det han skrev som inte gjorde mig glad.
Men nu när jag är helt vaken och tänker efter så är det klart att jag är glad att han är hemma!
Får se om han hör av sig idag någonting, annars blir jag ledsen i ögat.

En sak till.. VÄDRET SUGER!!!!!!!
Regn regn regn..
2007-07-23 @ 10:59:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej !
Du kanske inte var vaken riktigt och sen blev du lite (vad skall jag säga )stött när han inte var ensam dessutom har du ju bevisat att du kan leva några dar utan honom vilket gör dej mer oberonde och det stärker ert förhållande för ni kommer inte att tramps på varandra och ledas ihjäl .¨
Sen har din boss rätt du är fotomodell men Bara om du själv vill ,utseendet och klädsmaken som jag ser här är en modell kram

2007-07-23 @ 17:00:07
Postat av: mojsan

Nej det måste ha varit det. och du har rätt, jag blev lite besviken att han inte var ensam! Men nu är allt bara bra :)
Ja absolut, jag är oberoende.
Denna vecka har jag lärt mig så mycket om mig själv, kanske låter galet men så är det.
Jag klarar mig fint :)
Hehe naw tack!
Vad glad jag blir :)
Det var en dröm när jag var mindre.

2007-07-23 @ 23:26:48
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen !
Jag vet inte om min känsla är rätt men jag tror att du växer och blir mer oberonde och stark för varje dag som går ,
och din dröm som du hade när du var mindre skall man även om man tänker mer realistisk när man blir äldre försöka hälla kvar för drömmar behöver man ha ,både ungdoms och vuxen drömmar skulle sen vara kul att se dej i alla dina nya kläder på bild nångång kram

2007-07-24 @ 18:49:15
Postat av: mojsan

Ja det känns faktiskt så! Jag känner mig mycket äldre än för bara någon månad sen :S, kan det verkligen vara så?
Jag har tänkt massa på senaste tiden och insett vad som är viktigt och lärt mig mer om mig själv.
Jag behöver inte andra för att må bra, jag har mig själv :).
Jo, man behöver ju drömmar. Men tyvärr så har för många drömmar krossats av olika anledningar och personer så vågar knappt drömma längre.
Hehe, det kanske kommer ;P

2007-07-24 @ 23:39:18
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Igen !
Om dina drömmar du haft krossats av andra är inte ditt fel så då har du inte förstört dina drömmar utan du skall bara försöka få nya som du kan drömma om tex din semester resa som du planerat till nästa år .
Sen att du velar mellan olika saker som skall göras det är vanligt men gör allt tråkigt direkt och sen allt kul då kan du ha roligt längre .
När det gäller dator tycker jag dels att du först bestämmer vad du skall använda datorn till ,det är olika användingsområden och olika datorprylar som man använder.
Sen skall du prata med nån som kan lite om datorer men det viktigaste så skall du kolla via datorn var den typ av dator du skall ha är billigast.
Fnurran mellan dej och killen kan kanske vara lite för att du blivit mer självständig .
Väntar på bilderna om du inte vill visa dom här eller på bilddagboken så vet du vart du kan skicka dom haha kram

2007-07-25 @ 19:06:10
Postat av: mojsan

Det är helt sant! Tack :)
Ja det är en dröm jag har, att resa.
Att bo utomlands ett tag också :)
Jo, kanske.
Eller det stämmer nog, jag blir mer självständig och han mindre typ. Jag vet inte, det känns som att jag växer för varje dag som går.
Hehe, de kanske kommer ;)

2007-07-26 @ 23:08:29
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback