Beslutångest

Hej på er!

Jag vet inte vad jag ska göra idag.
Imorse var det alldeles mulet men nu har solen tittat fram och det är knappt några moln kvar.
Egentligen behöver jag städa mitt rum och gå till banken, men samtidigt nu när det blev fint så vill jag sola.
Varför ska det vara så jobbigt? Varför kan inte vädret vara ett och samma hela dagen istället, så man redan från början vet vad man ska göra?

Ibland blir jag lite galen, men det är fullt normalt för en tjej i min ålder.

Jag har även världens skavsår på ena hälen från igår.
Det gör ont som satan och är typ köttsår :S, låter kanske inte mysigt och det kan jag säga det är det inte heller, inte det minsta. Så det får bli flip flop för hela slanten de kommande dagarna.

Hmm.. Jag undrar vad jag ska hitta på alltså.
Kanske blir det solning någon timme och sedan banken.
För banken är viktigt, måste dit idag. Ska betala in en grej senast på fredag och imorgon kommer jag säkert glömma bort eller ha andra planer så måste pallra mig dit idag.
Måste även lämna en film och hämta min cykel på jobbet. Fan vad mycket det blev helt plötsligt! Gash..

En sak i taget.
Nu ska jag hämta plåster och sedan får vi se.

Har ni en lika beslutångest dag som jag? ;P
2007-07-25 @ 12:30:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback