Efterlängtad ledighet

Nästa vecka är jag ledig :D
Min chef tyckte att jag behöver vara ledig lite. Vila och träffa kompisar! Så Mån-Fre är jag ledig och sedan även heeela vecka 30! Det blir asbra :)  Så jobbar imorgon, sen leeeedigt :D

Någon dag tänkte jag åka in till stan och kolla efter det jag inte hittade sist och sedan klippa mig :)
Måste hitta någon present till Antonia och till älsklingen, dem fyller ju år snart :O
OMG OMG! Men till älskling vet jag redan ;). Antonia är svårare :S, men hittar säkert på något!
2007-07-07 @ 22:13:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Vi kanske kan åka in tillsammans? :) ,
När fyller mLt år? :).
kramar*

2007-07-08 @ 15:03:17
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback