Tokyo Hotell, ett gäng 12 åringar?

Har ni hört bandet Tokyo Hotell?
Det hade inte jag heller, tills för bara någon minut sedan. Jag kände att jag var tvungen att höra vad denna hysteri var om. för överallt jag tittar - bilddagböcker, bloggar, helgon, msn. Överallt är det människor som är besatta av detta band som jag aldrig någonsin hört något av! Är de jättekända? Jag vet att dem var i Sverige för inte sålänge sedan genom en tjejs bilddagbok. Mer vet jag inte.
Men nu iallafall så sökte jag på youtube och där kom det upp lite videos. Jag klickade på låten "Monsoon" som lät någorlunda normal mot de andra som var på tyska kanske? Så de är ett tyskt band?

Iallafall, låten var inte något vidare bra och bandmedlemmarna ser ut att vara ungefär, 12 år. De låter så också.
Är det någon som vet hur gamla de egentligen är?
Jag kunde inte på något sätt ta det jag hörde seriöst, för de varken ser eller låter speciellt seriösa och kända.

Men jag kan ha fel och det här är bara vad jag tycker.
Jag förstår att många tycker om dem, de är ju söta och de kan sjunga!

Alla har olika musiksmak och tack och lov för det!
var bara tvungen att ta upp det här, tack för mig!

image378

http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8
2007-07-09 @ 00:33:57 Kändisar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback