Väderomslag big time

Haha!
Det här är kul tycker jag!
Hela dagen har det varit jättefint och varmt, jag har legat och solat och så nu föra cirka 10 minuter sedan kom det ett stort svart moln, men bara på en liten del av himlen och så nu kom det över hela och man hörde riktigt regnet komma, det lät som det började blåsa, men helt vindstilla. Det började på framsidan för man hörde mamma skrika "aaahhh" och sen någon sekund senare kom det hit till baksidan och nu regnar det spjut.

Haha, fan så weird väder!
Pappa skjutsar mig till jobbet :P.

Hur är erat väder? :)

Efter jobbet ska jag ta mig och sola solarium, måste bättre på brännan nu, haha ;)

image398
2007-07-13 @ 15:14:21 Mode Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback