I know you are a pearl

Det var galet med kunder på jobbet idag igen! Men det är så kul :D, stress stress stress. Visste knappt hur mycket växel jag skulle ge tillbaka när jag fick 100 kronor och maten kostade 96.. Haha då är man förvirrad :p.
Men det gick bra ändå. Jag fick jättegod mat :D , en Banana utan ost ! :)

Efter jobbet så kom älsklingen hit och vi såg på 40 year old virgin med mina föräldrar! Den är galet rolig, den blir nog bara bättre ju mer man ser den. Många skratt blir det, haha.
Efter den så gick han hem, alldeles trött stackarn. Inte lätt att gå upp 5 varje morgon. Men nu har han sommarlov så nu kan vi träffas mycket <3 :).

image349 
(40 year old virgin)

Imorgon är det The Day för min kusin.
Och efter imorgon ska de leva "Happily ever after!" . Jag längtar till imorgon, vill se henne i klänningen och håret. Hon ska tydligen se ut som en prinsessa, men figussydd klänning och jättefint hår! :) Min kusin är jättefin!
Jag ska komma ihåg att ta många bilder :) Så lägger jag kanske upp något här sedan! :)

Nu ska jag noig gå och läsa, en shopaholics bekännelser <3
Ska försöka sova hyfsad tid !

Så sov gott och godnatt
2007-06-29 @ 23:33:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback