lista

(PERSONLIGHET)
JAG ÄR;
Blyg: Ja, men inte som förut.
Smart: Njaa, inom vissa områden kanske
Långsam: Nää det tycker jag inte!
Stressad: Tycker om stress :D
Tålmodig: Inte ett dugg!
Djup: Haha, ööh.. typ inte
Öppen: typ 4 cm.. Nämen, sådär..
Ärlig: Jadå! Iallafall när det gäller vissa saker
Positiv: oftast.
Ansvarsfull: Av och till

(VÄNSKAP)
JAG HAR;
Svikit en kompis: ja..
Förlorat en bästa vän: Ja
Sovit med en killkompis: Nej
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: Jepp!
En kompis som vet allt: nej men en pojkvän som göra<3
Berättat hemligheter: japp!

(KÄRLEK)
JAG HAR;
Blivit sårad: oh ja
Haft stadigt förhållande: ja.
Krossat någons hjärta; Ja det har jag
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": njaaaaa.. kanske..
Sagt att jag älskar någon och menat det; absolut!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Japp!
Varit otrogen: nej

(FAVORITER)
FAVORIT;
Låt just nu: öh, vet faktiskt inte.
Pryl: alltid mobilen
Film: Blood Diamond
Bok: En shopaholics bekännelser
Lärare i skolan: Angelique
Frukt: Melon, jordgubbar

(ÖVRIGT)
JAG HAR;
Sytt: ja
Opererat mig: ja
Cyklat omkull;  många gånger.
Sjungit i duschen: ja
Hoppat bungyjump: nej
Fobi för något: Ja
Sett någon dö: bara på tv
Varit på begravning: ja och aldrig mer
Sagt att jag hatar någon: ja.


LIVET;
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: rött
Skriva eller tala: båda
Vatten eller coca cola: Cola
Nagelbitare: Inte speciellt ofta
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig; charmig
Lösgodis eller choklad; lösgodis
Frukt eller grönsak; frukt.
Film eller serie; båda
Festa eller softa: olika
Sommar eller vinter; sommar!
Fredag eller lördag; fredagkväll
Levande-ljus eller lampa; lampa för det mesta
Övervikt eller undernärd; lagom
Kärlek eller vänskap: Finns ju olika sorters vänskap och kärlek. I allt så behövs kärlek. Förhållande, relationer med kompisar och familj. För en vänskap behövs en sorts kärlek så jag skulle säga kärlek!
2007-06-25 @ 23:12:00 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback