utmaning till er alla!

image244

Jag blev utmanad av Ronja så nu jäklar ;)

1. Jag räknar alltid lyktstolpar när jag åker bil genom att trycka ner fötterna i golvet varje gång det kommer en.
2. Kan inte somna om jag inte har bestämt helt säkert vilka kläder jag ska ha dagen efter. Ändrar jag mig så måste jag gå upp och kolla nya kläder tills jag är alldeles säker och kan då somna.
3. Måste alltid känna på elementet innan jag går och lägger mig.
4. Kan inte höger och vänster.
5. När jag ser en person jag inte känner så målar jag upp en bild av hur den lever.


REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dej själv i din blogg. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler. Efter det är gjort skriver du en kommentar i deras blogg för att låta dom veta att dom blivit utmanade och att de ska kolla din dagbok för mer informtion.
Utmana själv 5 personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.


Jag utmanar:
Alla er som läser :)
Skriv vilka ni är så jag vet.

2007-06-05 @ 23:21:01 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Jag antar utmaningen ;)

2007-06-06 @ 08:45:55
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback