07-05-01

Godmorgon!

Då var det Maj då!
Bara en månad och 7 dagar till vi slutar skolan!
Inte mycket alls, det kommer nog gå jättefort. Sen 1 april har det ju gott sjukt fort!
Och imorgon har jag vart 17 i en hel månad ;)

Jag sov länge idag flr att vara jag, till hela halv 11.
Ont i huvet har jag och är typ förkyld, så går det när man är ute i det svinkalla!!
Mitt hår luktar fortfarande rök så måste duscha snart!

Idag så ska jag bara vara med M och ha det bra!
Han skulle fixa ner djävulen bär prada så hoppas det är klart nu :)! All for me! hihi
Söt han är! Ikväll är det Ugly betty också! Wei, så jävla bra!

Men nu ska jag äta frukost och kolla på How I meet your mom ! Så jävla kul :P

Lägger in lite bilder sen också,

=)
2007-05-01 @ 11:00:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback