07-05-11

Hej!

Fan vilken härlig dag :D. Vädret är helt underbart!
Har suttit ute i nästan 2 timmar, men blev alldeles trött o fick ont i huvudet, så gick in. Men lite färg har jag fått :D
Underbart :) Hoppas det är lika fint i helgen med! Vad ska ni göra i helgen? :)

Iallafall, hade ju nationella idag i matte A, det gick sådär även detta.
Usch, har så svårt för matte. Jag förstår verklien inte vad dom menar..
Slutade halv 11 idag, inställd engelska, det var ritkgit skönt, när jag ´var påväg hem ffrån bussen så mötte jag mamma som skulle iväg och handla så jag följde med, vi handlade jättemycket. hela 6 kassar... Hon ska nämligen jobba nästan hela nästa vecka så vi får typ klara oss själva, så måste ha massa mat då ;) hehe

Nej nu ska jag se på tv, måste ligga ner lite..

=)

 
2007-05-11 @ 14:56:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Hur ska ni klara er utan mamma?! :O

2007-05-11 @ 15:07:40
Postat av: RoraaStar

Jadu, Idag ska jag in till stan på fest, och imorgon blir det nog bara bakisdag, ligga och ta det lungt typ ;p, sen på söndag vet jag faktiskt inte ^^
vad ska du göra själv? :)

2007-05-11 @ 17:03:21
URL: http://roraastar.blogg.se
Postat av: maria

det gick säkert bra :)

2007-05-11 @ 17:46:08
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback