07-05-20

Godmorgon!

Det är redan 20 maj :O, gud vad fort tiden går!
Nu är det INTE långt till sommarlov!! :)

Idag sov jag enda till halv 11, ovanligt för att vara mig
 och när jag kom ner till köket så hade resten av familjen precis vaknat de med, förutom mamma som kom hem från jobbet då!  .. Måste vara något med luften ;)

Jag drömde om pizzerian typ hela natten, haha.

Nu ska jag strax gå och duscha och sen ut och sätta mig i solen, det är varmt men blåser..
Sen ska väl älsklingen ringa när vi kan gå ut, han skulle hjälpa sin pappa först!
Om jag ska säga vad jag tror så kommer vi inte hinna gå ut! ..

Aja, ha en bra dag!
Skriver senare igen :)
2007-05-20 @ 11:05:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback