07-05-21

Måndag igen då.
Tar dessa måndagar aldrig slut? känns som att det alltid är måndag, som filmen "Måndag hela veckan".

Det har blivit som ett beroende att skriva här varje dag, flera gånger.
Jag har inget intressant att skriva om ens. Det är alltid lika kul att se att ni faktiskt läser!

Nästa vecka ska jag göra matteprov på Ekvationer, Geometri och Grafer :/, suck.. Komer ju gå... eh bra?
Jag har också bestämt mig för att strunta i matte B. Kommer aldrig klara det, vi har börjat med det lite nu.
Fattar INGENTING. Känns bara som slöseri med tid om jag ska sitta där i ett år och inte fatta något, så då skiter jag i det. Kan läsa på komvux sen eller något. Måste ju ha den kursen för att komma in på högskola.. Men inte ens sökert att jag vill det heller..

Nej, nu blir det tvn, skriver senare..
2007-05-21 @ 16:36:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Det kommer att gå bra :)

2007-05-21 @ 18:47:09
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Lovisa

Klart det kommer gå bra. Jag håller tummarna för dig iallafall :) Kram!

2007-05-22 @ 10:48:01
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback