07-05-22

Hej på er där ute!

Har inte orkat sätta mig framför datorn sen jag kom hem, blev att ligga på soffan.
Mår inget bra, har ont i magen och är typ yr och mår illa. Men det börjar försvinna nu, jag blödde även näsblod i natt, något jag aldrig gör..  Jag kissar även HELA tiden. Helt weird alltihopa..

Aja, jag försov mig imorse.
Vaknade när vi började ungefär så sket såklart i den lektionen som var matte. Gör inte så mycket, dem gick bara igenom svaren från Nationella, vilket jag tycker är helt onödigt och jättejobbigt. Varför ska man gå igenom massa svar för? Man har ju redan svarat detr man trodde sen fick man kandke fel, no big deal. Bara för att man går igenom dem så får man ju inte rättt. Det är vad jag tycker..

Det var jätteäcklig mat idag också, soppa. Så har fått gå hungrig! Varför gör aldrig skolan någon bra mat så man överlever dagen? .. Så jäkla dåligt..

På social Omsorgslektionen idag så redovisade jag och Anna vårat arbete om Etik. Först berättade vi lite om det och sen visade vi american history X . Några i klassen tokgrät i slutet. Den är hemsk och sorlig, men allra mest hemsk och såna filmer kan jag inte gråta när jag ser. De är för hemska liksom, jag blir bara alldeles kalla io hela kroppen och skakar som vid feberfrossa.. Men den filmen är helt otrolig, måste verkligen köpa den nu!
Tack för lånet Erica :)

Nehej, måste egentligen plugga italienska, men orkar inte. Är inte på humör alls, är så trött och känner mig inte bra alls.. lägger mig nog i soffan igen och ser någon film ;)
Får ta plugga imorgon, har ju provet på fredag. men vafan orkar man så orkar man inte..

Hoppas eran dag vart bra! :)
Skriver igen senare..
2007-05-22 @ 18:16:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Har ni kurs prov i italienska som vi har i franskan?
muntligt, läs, hör och skriftligt?

2007-05-22 @ 19:47:52
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback