07-05-27

Hej på er!

Jag fattar inte varför jag inte kan sova längre, vaknade halv 9 idag.
Jag vill sova mer, blir så jäkla grinig.
Men iallfall så kollade jag på Djävulen Bär Prada och jag blev så jäkla besviken, den var inte alls bra.
Den hade ingen direkt handling tycker jag och den var inte ett dugg som boken, allt var olikt, utom små detaljer som Mirandas "That's all".. Men inget mer.. Fyfan, hur kan man ändra så mycket när man gör film av en bok?
Boken är hur bra som helst, men filmen var kass. Usch..

Nu är jag på dåligt humör också.
Det blir fan aldrig som man bestämt.. Är trött på det, att alltid ändra sig och sitta och vänta..
Stå upp för dig själv !!!!!! Säg nej!

Nej fan..
vädret är det enda som är bra just nu, fast lite molnigt är det men jättevarmt.
Det flyger även runt massa grejer från blommor i hela luften. Inte bra när man är pollenallergiker..
Känner inte för att sola faktiskt, inte längre.

Jaja..
Mors dag idag också . Så grattis till er alla mammor :)
hoppas ni får en bra dag!

Nu ska jag duscha!
Skriver senare..
2007-05-27 @ 10:40:37 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback