Fairytale gone bad

Nu har Mattias nyss gått hem!
Vi hade ett stort bråk förut idag. Detaljer är oviktiga, men det skreks och gräts (från mig), men vi lyckades komma fram till en lösning på det, som vi alltid lyckas göra. Så nu är det bra igen! Visst jag kommer alltid komma ihåg det här, men man får ta det som det är. Inte mycket mer att göra, huvudsaken att man försöker.
Vi ska testa våran nya strategi i någon vecka nu och se hur det funkar.. Jag älskar dig Mattias oavsett!

Idag har inte vart en bra dag för mitt bloggande, inte haft lust alls.
Så nu ska jag sova, hoppas på bättre imorgon!

Sov gott & Godnatt!
2007-05-15 @ 21:54:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

åh, inge kul alls med fighter...
Joo A för min del med, B blir det inte ens tal om haha :P

2007-05-15 @ 22:26:06
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback