I'm walking and walking

Vill börja med att säga tack för kommentaren som jag fick på det förra inlägget "im afraid".
Det värmde och gjorde mig glad! Jag ska försöka leva livet, men det är inte alltid det lättaste.

Nu till det de handlade om lite kort.
Jag och pojkvännen hade en "kris", en av de största. Det var riktigt jobbigt, det blev många tårar, visste inte att man hade så många. Jag trodde ett tag att det här var slutet, på riktigt.
Men vi pratade igenom det och löste det, så nu känns det bättre. Det känns bra, jag tror på oss.
Vi bevisar återigen att tillsammans klarar vi allt!
Jag älskar dig Mattias oavsett <3

Under kvällen nu har jag kommit på hur otroligt mycket jag skulle vilja ha en storasyster. Visst det har jag altid velat, men idag tnkte jag verkligen på det. Hur skönt det skulle vara att ha en och prata med när man behövde, som alltid finns där med sina bra råd och erfarenheter. En stöttepelare! Det skulle vara skönt..

Nog om det..
Idag gjorde jag det där matteprovet och det gick väl sådär, så nu väntar jag på att matteläraren ska skicka mejl om hur det gick. Kanske kommer imorgon..

Nu ska jag sova, är helt slut! Kanske inte så konstigt efter den här dagen!
så sov gott och godnatt!
2007-05-31 @ 21:26:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: roraastar

Jag kan vara din storasyster :)

2007-05-31 @ 22:01:04
URL: http://roraastar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Livet är som en bergodalbana och inget är som dans på rosor. Det var bra att det löste sig men kriser det går alla igenom. Man blir starkare ut av det. Hoppas du mår bättre. STOR kram till dig =)

2007-06-01 @ 12:53:17
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej igen !
Kul att det gick bra och livet leker igen ,det kan vara jobbigt att ha kärleksproblem men även om det ser som mörkast ut eller det blir det värst så kommer alltid solen igen .
Det kan vara bra att ha en stora syster att prata med men glöm inte att det kan vara lika enkelt och rätt om man trots anonymitet känner att man kan få förtroende för en tex via din blogg. jagt gillar att läsa dina tankar om vardagen och livet skriv gärna mer om allt kram .

2007-06-02 @ 16:56:21
Postat av: mojsan

svar till Anonym:
Det är sant, det känns jättebra att ha bloggen att skriva av sig i och jag känner faktiskt lite stöd, speciellt när jag får såna här kommentarer :)
tack :)

2007-06-03 @ 14:58:37
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback