it's beautiful

Älsklingen var här ett tag förut, och vi satt i soffan och bara pratade massor, det var riktigt mysigt :). Sen kollade vi på vänner! <3

Nu ser jag på Outsiders om Tourettes.
Fan vad det måste vara jobbigt  att ha det, jag kan känna ibland någon gång att jag får som ett tvång och måste göra och säga vissa saker. Men det är inte ofta alls, tänk att ha det HELA tiden, hela livet.. Dem är starka som klarar av det så bra som dem faktiskt gör!


Jag skrev för någon vecka sedan att jag känner att något inte är som det ska med mig, en känsla jag har.
Den känslan är ännu starkare nu, det är säkert ingenting. Men det känns ändå inte rätt.
Jag kan inte säga än vad det är, för det vet jag inte- Får se om ett tag, då kanske jag vet mer, ska ta och kolla upp det om det inte känns bättrre snart.. Det är jättejobbigt iallafall.

aja, finns dem som har det mycket värre.

Nu ska jag gå,
ska stänga av datorn.
Sitter uppe alldeles för länge annars, kommer ju aldrig iväg härifrån.
Måste plugga lite italienska också..

Sov gott och Godnatt sen! :)
2007-05-21 @ 20:41:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Har sett den dokumentären förut, dom kör vekrligen om alla program om och om igen :/.
Godnatt!

2007-05-21 @ 22:02:07
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback