It's raining men

Jaha ja, då är man här igen!
Tycker verkligen om att sitta och skriva av mig! Har märkt att varje kväll när jag ska sova så ligger jag och tänker på vad jag ska skriva nästa dag, och alltid på morgonen är det helt borta. Om jag bara kunde komma ihåg det någon gång! Får börja skriva upp det på små lappar eller något..

Haha idag så har jag en ring på mig, en silver som är som Tre ringar i en . Ni förstår? Iallafall så kom Nobel en kompis till oss idag och då visade jag ringen och sa att jag och Mattias förlovat oss. Ojojoj, ni skulle sett hans min!  Såg ut som han skulle tappa hakan helt och hållet. Sen sa jag att jag bara skojja och då började han andas igen och sa att om vi hade gjort det så skulle han inte pratat med M något mer och bli skitarg för att vi inte sagt något :p Haha det var skojjsigt!!   Sen berättade jag det för M och han kollade på mig med en blick som var blandad med Chock/förvåning och rädsla.. Haha är det så läskigt för en kille?

Nu på kvällen har jag vart och handlat med mamma och lillebror! Sen när vi kom hem så åt vi glass med olika bär och kollade på Vänner :).
Nu sitter jag och väntar på att Grey's anatomy ska börja! En hel timme kvar.
Får driva tiden genom att läsa bloggar, alltid trevligt :)

=)
2007-05-02 @ 20:01:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

"Killar är rädda för att binda sig" :P.
My, du ska då alltid kolla på TV^^ :P.
Njee skojjar bara :).
Jag slutar tre på fredag, orkar du vänta? skulle verkligen vilja sola + gå på apoteket :). .

2007-05-02 @ 20:24:51
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback