Jävla Fjant!

"Det är väl dags att småbarnen får leka av sig.." och "Jag behöver pengarna mer än dem, hur ska jag annars kunna shoppa som Nicole Richie?"

Vafan, jag blev riktigt arg när jag läste det.
Småbarnen? Vi är fan 17 år, var du småbarn då kanske?
Och du behöver pengarna mer än oss? För att shoppa som Nicole Richie? Jättebra anledning..
Nejfan. Isåfall behöver vi pengarna mer än dig. Jag behöver pengarna för att ha roligt i sommar, göra saker med kompisarna. Äta ute, köpa glass. Även till kläder.
Att säga att du behöver pengarna till att shoppa som en miljonär gör är så jävla wrong.
Vem är det som är småbarn?

Ursäkta, men jag tar inte vad som helst!

2007-05-04 @ 17:39:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback