Love me or leave me

Jag är nära att bryta ihop.
Den här dagen har allt gått fel..
Gick inget vidare på nationella, fick reda på att jag har IG i matte, och sen den här jäkla svenskan.
Jag har hunnit gråta 2 gånger och kastat mobilen i golvet som som tur är landade på en toffla..
Nervsammanbrott. Den ska vara inne på fredag.. fredag. Idag är det tisdag.. på fredag..
Jag kommer inte hinna. Om jag hnner så kommer den vara så jävla dålig..

:'(

Det här är inte min dag. vill bara gräva ner mig nånstans och ligga där tills allt  är över!!
Fan.. hoppas eran dag vart bättre!

Nej nu ska jag kolla på Ugly Betty, min räddare!
Skriver senare..
2007-05-08 @ 19:57:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

jag känner likadant, har så himla mkt i skolan, ja orkar lixom inte :/
Men lycka till, du klarar de:)

2007-05-08 @ 20:38:46
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback