Mamma 2

Jag ville skriva något mer personligt, något som är mer riktat just till henne. Så det gjorde jag, kanske bara kladd, men för mig är det väldigt starkt, jag visar aldrig dessa känslor så det är svårt, men samtidigt en lättnad. Tårarna kom redan vid andra ordet. Gråten går inte att stoppa. Så starkt är det för mig.. Men här är den..

Mamma,

Jag vill berätta för dig, hur otroligt mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig.

Det är svårt. Det borde inte vara det, du är ju min mamma! Jag vill kunna visa de känslorna för dig.

Det är precis som att jag älskar dig för mycket för att kunna säga eller visa det. Jag vill kunna det, bara säga hur mycket jag älskar dig. Jag beundrar dig något otroligt. Du är så stark, du är guld.

Du betyder allt för mig, jag dör utan dig! Bara genom att du finns här så är jag trygg.

Jag saknar att vara liten, då jag kunde krypa ihop hos dig när världen var dum. Jag vill fortfarande göra det, krypa upp i din famn när allt känns fel, när jag är ledsen eller rädd. Men samtidigt skrämmer det mig.
Jag vill inte dela dig med någon annan, men det måste jag.

Jag är stolt över att just du är min mamma, du är den bästa man kan ha!

Jag älskar dig Mamma <3

2007-05-05 @ 20:52:46 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Som svarat på nedlägget nedan, ge det till henne och starkt av dig som vågade lägga upp dem :). .

ta hand om dig! <3

2007-05-05 @ 21:30:10
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback