böld i arslet!

Allt just nu är en enda stor böld i arslet! Hur ska jag göra mig förstådd på bästa sätt? Jag kan inte hjälpa mina känslor, det kan jag inte. Hade jag kunnat så hade jag gjort det. Men så är inte fallet nu. Saken blir inte heller bättre av det du säger. Du får mig bara att vilja fly fort som fan, du pressar mig och överöser mig med dåligt samvete! Du får mig helt enkelt att må dåligt just nu. Jag orkar inte med det, därför blir det så här.

Jag tänker inte ljuga för mig själv eller någon annan. Jag tänker inte tvinga mig själv att känna något jag inte gör längre, det kan jag inte. Du kan inte heller begära det av mig.

Älskar du mig, så låter du det vara. Pressa mig inte, ge mig inte dåligt samvete! Chanserna minskar något enormt då..  Nu finns det ingenting du kan göra eller säga. Jag är ledsen, men så är det.
2007-11-20 @ 17:51:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Oj :O vad har hänt? :S

2007-11-20 @ 18:01:22
URL: http://Louiiiiise.blogg.se
Postat av: huge

hej!
Det låter allvarligt detta med en böld i arslet och dom problem som du verkar ha ,skulle vilja vara hos dej och prata med dej om problemen för att lösa knuten sen skulle du få en värmande kram men nu går inte det utan vil du kan du nå mej som du vet men håll det inte inom dej utan låt det komma ut kram

2007-11-20 @ 19:21:53
Postat av: mojsan

Huge - Hej! Ja det är lite jobbigt, men det känns ändå bra.

Jag ska försöka att inte hålla det inom mig, ska skriva och prata av mig.

tack, kram! :)

2007-11-20 @ 20:40:10
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback