ingen skolkatalog!

Hej på er!

Nu är jag hemma igen, tidigare än vanligt. Vi hade nämligen inga lektioner idag utan vi förberedde inför morgondaen då vi har Öppet Hus. Vi har suttit och klippt & klistrat, skrivit och kommit på saker vi ska göra. Så nu ser det bra ut där uppe och så hoppas vi på att många vill komma upp till oss :)

Gissa vad som fortfarande inte har kommit? Jo, skolkatalogen. Hur sega får de bli egentligen? Lärarna har fått den så man har ju fått se hur man såg ut på klassfotot, men jag vill gärna ha hem eget också. Fan, nu har vi väntat tillräckligt! Kommer den inte nästa vecka vet jag inte vad jag gör, haha.

Har ni haft en bra dag? :)
2007-11-23 @ 13:32:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: tilda

aa, har du ? =)

2007-11-23 @ 13:39:33
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Malin

hmm ibland har vi fått vänta till december men det var typ en månad sen vi fick våran!

2007-11-23 @ 22:43:59
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback