plugg!

Hela veckan har jag tänkt att jag ska plugga idag, så jag har det mesta överstökat. Har prov eller inlämmning varje dag den här veckan. Men nu när jag sitter här på söndagen som skulle bli en pluggdag, så orkar jag inte. Det är för mycket som måste göras. Det bara klumpar sig i magen och huvudet sprängs! Hur ska jag kunna hålla reda på sakerna och inte blanda ihop dem?

Här är vad som ska kommer i veckan:
Måndag - Ledig.
Tisdag - Engelska Nationella (hör&läs), Ljudtekniksprov.
Onsdag - Samhälleprov "Så styrs Sverige"
Tosdag - Människan socialt & kulurellt inlämingsuppgift.
Fredag - Medicinsk grundkurs "Cirkulationen".

Medicinska känns absolut viktigast! Så det måste jag plugga mycket. Men saken är den, att jag är riktigt dålig på att plugga. Har aldrig riktigt förstått hur man gör. Jag kan verkligen inte..

Om jag är stressad nu, så kan jag tänka mig hur jag kommer vara om en vecka..
2007-11-25 @ 12:29:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sofia

Hehe, det är när man läser om folk som har så mycket plugg att göra som man är glad att man inte pluggar! :P

Ha en härlig söndag!

2007-11-25 @ 12:53:45
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback