Där stod jag i ösregnet.

Hej hej.

Jag blev utelåst, haha.
Sprang över till älsklingen vid 12 ungefär och det sista jag sa till pappa var "Jag behöver inte nycklar va?"
och det behövde jag inte. Så jag lämnade dem hemma.

Men har man en pappa som har passning just nu så vet man aldrig.
så när jag nu för en liten stund sedan skulle hem för att hinna äta innan jobbet så var det ingen hemma.
Där stod jag i ösregnet och ringde på dörren, men nada.

Så jag sprang tillbaka till Mattias -  tur att vi bor så nära.

Allt löste sig iallafall och nu är jag hemma, haha.

Jag och älsko kollade på Transformers.
Den var riktigt bra ju. Måste varit skithäftigt att se den på bio.
Någon av er som gjorde det? :)

image818
2007-10-14 @ 15:30:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback