"Den Gudomliga komedin"

Hejhej!

På svenska B så läser vi en text från den "Den Gudomliga komedin" av Dante nånting.
Men saken är den att frågorna till texten ska vara inne på måndag. Och jag fattar lika mycket som om en tre-åring hade suttit med det. Alltså INGENTING.

Jag kommer inte igång helt enkelt.
Och i svenska har jag ganska mycket press på mig själv i och med att jag alltid haft ett MVG i det.
Men nu är jag inte så säker på att jag kommer fortsätta ha det. B-kursen är sjukt mycket svårare redan nu.
Det blir inte lättare av att i stort sett hela kursen innehåller litteratur på olika sett från olika epoker.
Och litteratur för mig är något helt onödigt. Jag är totalt ointresserad av det.

Men jaja..
När jag väl kommer igång med arbetet så blir det väl bra, får jag hoppas.
Det brukar bli så iallafall..
2007-10-17 @ 09:07:26 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Vi håller också på med Dante ;P, vilken fråga behöver du hjälp med? =)

2007-10-17 @ 09:13:19
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback