Jag orkar inte vara själv längre.

Jag har aldrig haft något vidare tålamod.
Men jag har nu försökt att hålla ut i väntan på förbättring.

Men nu orkar jag inte vänta längre.
Mitt tålamod är snart slut.

Jag har länge gått runt och hoppats.
Hoppats på förbättring, på något som inte verkar komma.
Och jag är trött på det, så jäkla trött.

Men jag ger det hela tiden mer tid.
Kanske en dag?
Snart ger jag det inte mer tid utan släpper det.
Jag låter det rinna ut i sanden, för det är just vad det håller på att göra.

Jag orkar inte kämpa för något som börjar kännas hopplöst.
Jag orkar inte vara själv längre.

Båda behövs.
Jag kan inte göra det själv, det orkar jag inte.

Som sagt, jag ger det lite mer tid.
Men händer ingenting, ja då får det vara.
2007-09-27 @ 19:14:26 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej !
Du låter trött och besviken inte bra men bar att du gör avslut om det inte funkar,sen måste jag säga att du var söt som bebeis du är söt utan glasögön men med är du gudomligt vacker så göm dej inte med glasögonen .
Boken som jag skrev om är mycket bra när man har mycket att bearbeta både positvt och negativt sen är det bra om man kan lita på någon som kan läsa och stötta (finns här för dej så kom igen med allt du vill bara )DET VIKTIGASTE DU SKALL TÄNKA PÅ ÄR DOCK DINA VÄNNER DU MÅSTE HÅLLA KONTAKTEN MED DOM IFALL DU STÅR UTAN POJKVÄNN KRAM

2007-09-28 @ 14:52:32
Postat av: Anonym

Det är ju inte bara du som ska kämpa!
Du ska veta att du är värd det bästa!
Tveka aldrig på det.

2007-09-28 @ 17:31:27
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Ja jag är riktigit trött & besviken.
Hehe, tack :) Jag börjar vänja mig mer vid dem, men fortf inget jag vill ha.
Ja jag ska ta vara på kompsiarna! :)

2007-09-28 @ 23:19:57
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Nej det är det inte, man är två i ett förhållande.
Tack :)

2007-09-28 @ 23:24:22
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback