Men det är ingenting som stoppar mig inte.

Jag har haft feber hela kvällen nu :/ otur!
Men det är ingenting som stoppar mig inte.
Imorgon blir det powerwalk med Tessan halv 9. Jag har fortfarande sån grym träningsvärk sedan igår.
Speciellt i mage och bröstmuskler, men då vet jag ju att stationerna fungerar ;).

Jag är ledig imorgon + lördag!
Ringde min chef och frågade om lördagen och det var inga problem alls.
Men på söndag ska jag jobba igen! :)

Nu i helgen ska jag vara med pojkvän massor, bara mysa och ta det lugnt! <3

Nu blev det massa strunt bara,
återkommer imorgon!

sov gott allesammans <3
2007-09-06 @ 21:44:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Fin blogg!

2007-09-06 @ 21:46:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback