snart kommer Mojsan ut på vägarna!

Hejhej!

Idag fick jag reda på en bra sak!
Nämligen.. Den 21 oktober ska jag och pappa gå på den där kursen som man måste gå innan man får börja övningsköra! Äntligen, har väntat alldeles för länge. Jag ångrar jättemycket att jag inte började köra direkt när jag fyllde 16. Menmen, då kände jag inte för det. Men det är ju hur kul som helst att köra (ja, jag har fuskat lite!). 
 Men sen efter då, så blir det att köra järnet så jag har det där körkortet till jag blir 18 (2 april). Iallafall runtomkring där! Sweet.
snart kommer Mojsan ut på vägarna! Håll utkik ;)


Om en stund ska jag och Tessan ut och powerwalka, i regnet.
Men det gör ingenting! Ska ju ändå inte göra något efter, bara hem, ta en varm dusch och slappa framför tvn.

Vad ska ni göra ikväll? :)
2007-09-10 @ 17:31:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback