en värld utanför datorn

God morgon turturduvor!

Idag vaknade jag redan vid nio och var pigg (?) . Något har hänt med mig och jag vet inte vad. Men att vara uppe nio på en lördag måste betyda att något inte står rätt till, haha! 

Jag måste också be om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande. Men jag har haft lite andra saker för mig och det är jag faktiskt jätteglad över, det är skönt att se att det faktiskt finns en värld utanför datorn! Haha, vad det låter när man säger så. Men det är fasiken sant, jag spenderar alldeles för mycket tid här..

Vad ska ni hitta på denna soliga lördag?
2008-04-05 @ 09:59:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ellan

godmorgon! skönt att vissa är hurtigga och verkligen pallrar sig upp i detta fina väder, själv har man precis vaknat och har en del att stå i, det känns som att det kommer bli en skön, skön lörda, have fun!

2008-04-05 @ 10:49:30
URL: http://windingorad.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback